נתניהו לטוקר ב"קול חי": "לפיד וגנץ זו ממשלת גוועלד"

    עמית דניאל 8 Comment on נתניהו לטוקר ב"קול חי": "לפיד וגנץ זו ממשלת גוועלד"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין ב"זמן אוויר" עם מנחם טוקר והתייחס לבחירות שיתקיימו מחר ולסיכויי השמאל לנצח: "הסקרים מראים שיש פער לטובתם; לפיד וגנץ יזרקו את החרדים ואת הימין" | על הרכב הממשלה: "לא אקים ממשלת אחדות עם השמאל"

    נתניהו צילום: נועם רבקין פנטום, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: נועם רבקין פנטום, פלאש 90

    בחירות תשע"ט. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם מנחם טוקר בתכנית "זמן אוויר" והתייחס לבחירות שיחולו מחר. "אני מאד מודאג משום שהסקרים שלנו ושל כולם מראים שיש פער לטובת תנועת השמאל של גנץ ולפיד. הם מובילים על הליכוד. מצביעי הליכוד שאננים ויתכן שהם יקימו ממשלת שמאל עם העבודה ומרצ. אני קורא לכל המצביעים של הליכוד לבוא לקלפי ולהצביע ליכוד".

    לדבריו: "הם צודקים בעניין הזה של הפער. התקשורת השמאלנית מנסה להרדים את המצביעים של הימין. הם מובילים עלינו. הכי מסוכן לחרדים ולימין זו ממשלת שמאל שכזו. ריבלין אמר שאם אין 61 ממליצים לאחד מהמועמדים המפלגה הגדולה תבחר. ב-2015 אנשים שמעו את זה ורצו ואכן השלימו את הפער".

    "כל מי שנשאר בבית, כל מי שמצביע ליכוד ונשאר בבית, חייב להבין שהוא צריך ללכת ולהצביע. לפיד וגנץ יזרקו את החרדים ואת הימין. לפיד יהיה ראש ממשלה. אנשים לא מבינים את זה".

    נתניהו הדף את הטענות בנוגע להרכבת ממשלה עם השמאל: "ברור שלא אקח את גנץ ולפיד לממשלה. זה ספין. אקים ממשלה עם בנט כחלון ליברמן חרדים. לא אקים ממשלת אחדות אם אבחר אבל הבעיה שיתכן ולא אבחר. מה שאני אומר זה לא קמפיין סתמי של גוועלד. זו אמת. גם ב-2015 ציפי ובוז'י הלכו לנצח אבל הצלחתי להבעיר את השטח. אם גנץ ולפיד יקימו פה ממשלה זה גוועלד".

    לסיום, נשאל נתניהו, מה המניע שלו בפעולותיו כראש ממשלה: "אני פועל מתוך שליחות עמוקה שירשתי מסבי שהוא נצר לגאון מוילנא ומאבי שהוא היסטוריון ומאחי שלחם למען הארץ והעם, אני פועל לחזק את עם ישראל את המורשת ולהבטיח מדינה חזקה. כשאני לומד את פרשת השבוע אני עושה את זה מתוך אמונה עמוקה".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      למה אין הקלטה

    2. 7

      מאוד נהנתי לישמוע

    3. 6

      מה קרה לו הוא לא מפסיק להתראיין

    4. 4

      יהודה שוקרון חייקן אלוףף

    5. 3

      ביבי יזרוק את כולנו אם לא ניהיה חזקים
      אל תחשבו שהחרדים חשובים חו

    6. 2

      אני לא מצליחה להבין למה שוב ושוב מעלים לרדיו ראיונות עם נתניהו,
      בהם הוא קורא לציבור החרדי להצביע ליכוד.
      למה רדיו קול חי שמעיקרו וממהותו מעודד להצביע למפלגות החרדיות
      נותן במה נפלאה לנתניהו להסית עוד ועוד חרדים להצביע ליכוד במקום ליהדות התורה או ש"ס????